octavia 1.9tdi 110KM wskaźnik temperatury+ błąd 17970

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Malcolm1
    Classic
    • 2011
    • 1

    octavia 1.9tdi 110KM wskaźnik temperatury+ błąd 17970

    Zamieszczone przez krzysn
    Myślę, że niepotrzebnie się stresujecie. W zimie hamuje się łagodniej przez co tylna tarcza może być miejscami skorodowana. Proponuję poczekać kilka tygodni, może samo się dotrze.
    nie koniecznie , powyżej masz foto mojej tarczy po zimie, to co prezentuje kolega kowal 2002, na focie to jest złe dociśnięcie klocka do tarczy.
  • radziecky
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    octavia 1.9tdi 110KM wskaźnik temperatury+ błąd 17970

    Witam , mam mały problem , otóż "umarła" mi wskazówka wiem że powodem może być czujnik temperatury cieczy ale dziwne jest to że wymieniłem niecały rok temu. Polski vag nie pokazuje rzadnych problemów czujnikiem jedyne co wyrzuca to bląd 17970 o którym nie mam pojęcia. Może ktoś już to przerabiał?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      witaj kolego błąd 17970 to jest błąd nastawnika w pompie wtryskowej .nie odzczuwasz czasem jakiegos szarpania w czasie jady lub nie równo miernej pracy na postoju.na poczatek sprawdz połnczenia elektryczne pompy wtryskowej i ECU jesli to nie pomorze to nastawnik do wyjencia i czyszczenia najprawdopodobniej.a co do czujnika to czujnik ma 4 piny 2 dla ECU i 2 dwa dla deski połocz sie jeszcze z zestawem wwskazników i tam sprawdz błedy i jeszcze mozesz sprawdzic przewody.ale ja stawiam na czujnik.
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • songohou
        Drive
        • 2010
        • 43

        #4
        literatura:

        wujek google

        z forum tdi

        dobrze było by też luknąć w Vaga w bloki odpowiedzialne za nastawnik, czasem nie może się wysterować z innych powodów niż jego bezpośrednie uszkodzenie
        http://www.majkadesign.pl/

        Komentarz

        • radziecky
          Classic
          • 2010
          • 4

          #5
          Wiesz kolego German81 , coś chyba w tym jest. Czuję jedynie szarpnięcie około 2tys obr . Jutro spróbuję się umówić na wymianę czujnika i do "fachowca" od elektroniki. Dodam że w maju była czyszczona turbina. A może ktoś miał dziwny szum jakby szorowanie przy schodzeniu z obrotów?

          [ Dodano: Czw 14 Paź, 10 20:37 ]
          czujnik zmieniony i wskazówka poszła w górę w następnym tygodniu wizyta u pompiarza i zostaje szum :?

          [ Dodano: Pią 22 Paź, 10 13:38 ]
          Witam ponownie pompiarz przejrzał pompę i nastawnik i powiedział że jest ok , czyciutko. Problem niby tkwi w kole dwumasowym z ktorego równiez dochodzą wspomniane wyżej szumy (tarcia)

          Komentarz

          Pracuję...